سلام مامانم, قسم خورده بودم تا زمانی که خبر خوشی نداشته باشم بهت بدم تو وبلاگت نیام, ولی دلم تنگه مجبورم بیام و بازم از دلتنگی بگم و بدبختی, راستی با پسرت خوش میگذره؟ میدونی من دارم چی میکشم؟ با من قهری که بخوابم نمیایی یا پسرت اومده پیشت دیگه محل ما نمیزاری؟
نوشته شده در یکشنبه دهم دی ۱۳۹۶ساعت 20:5 توسط زیبا| |
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 18:19